JARNÍ KAMPAŇ aneb FANDÍME KLADNU

Central Kladno slaví v březnu letošního roku čtvrté narozeniny a jako jeden z dárků nemohla chybět nová jarní kampaň, se kterou se můžete právě v těchto dnech poprvé setkat na billboardech v městě Kladno a blízkém okolí. Nové tváře vás budou provázet také na webu, facebookovém profilu a v dalších komunikačních materiálech našeho obchodního centra. Kdo se za nimi skrývá a jak celá kampaň vznikala? Dozvíte se v našem článku!

Kdo

Možná jste již sami poznali, že jsme navázali spolupráci s hráči A-týmu Volejbalového klubu Kladno. Na fotografiích se na vás těší Vladimír Sobotka, Milan Moník a Tomáš Hýsky, kteří si focení a novou zkušenost podle vlastních slov užívali.

Slogan kampaně zní #fandimekladnu.

Jak

Volejbalový klub a Central Kladno se spolu nepotkávají poprvé. Navazují například na pravidelnou akci s názvem Volejbalové odpoledne, kterou společně připravují v Central Kladno. Produkce kampaně se ujala agentura Peter&Paul.

Kdy a kde

První fotografie vznikly v prostorách našeho centra 27. 2. 2019, kdy hráči pózovali v obchodech Molo nebo C&A. Nechybělo ani focení v pasáži či na lávce propojující Central Kladno s městem. O týden později se totiž celý tým vydal nafotit outdoorové snímky, a to například do parku Trilobit či na náměstí st. Pavla. Fotilo se ale také v kladenské Sportovní hale.

Dne 22. března vyjel náš první FB cover #fandimekladnu.

POHLED DO ZÁKULISÍ

Proč

Móda a sport k sobě patří a při plánování krátkodobých i dlouhodobých projektů se navíc snažíme propojovat a podporovat kladenské subjekty či organizace. Spolupráce s nimi nás velmi těší a jsme rádi, když se můžeme pochlubit aktivitami, které mají regionální charakter. Nejinak je tomu v případě této kampaně, která ukazuje, že #fandimekladnu!


©kccdevelompent

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *